2012年4月20日金曜日

林大雄的 Facebook 通知: 劉宇目前正在西門町 Ximending:「我討厭下雨天,討厭淋溼,我要逃離西門町啦(哭著跑走) 」。

林大雄的 Facebook 通知
林大雄的 Facebook 通知
劉宇目前正在西門町 Ximending:「我討厭下雨天,討厭淋溼,我要逃離西門町啦(哭著跑走) 」。
Apr 20th 2012, 10:34

劉宇目前正在西門町 Ximending:「我討厭下雨天,討厭淋溼,我要逃離西門町啦(哭著跑走) 」。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 件のコメント:

コメントを投稿